MTugba Kızlarrr pazartesi doğumum var bende ne heyecan ne bir his var . Fırtına öncesi sessizlik mi acaba 🤷🏼♀️
Annecikk34 MTugba benimde pazartesi doğum var bişey düşünmemeye çalışıyorum akışına bırakıp oldu bittiye getiricem 🤣
hayallliiim MTugba yaaaaaa kız ben heyecanlandım Allah’ım bende birgün böyle bir post açayım aminnnn bizede dua et ne olur tüm evlat bekleyenlere isteyenlere
Anne1010 Ben aşırı gerginim ve duygusalım ya. Her şeye ağlıyorum. Sinirlerim alt üst. Doğurmadan lohusalığa girmiş gibiyim.
MTugba Anne1010 ben sürekli kendime güzel temkinler veriyorum. Acıyı kötüyü düşünmüyorum. Bebeğim gelecek ona süt vereceğim diye güzel şeyler düşünüyorum.
Annecikk34 MTugba güzel düşün güzel olsun :) diğer insanları düşün çevrenden doğurdular bitti geçti gitti :) bizde öyle olucaz doğurcaz gitcek 🤣