RabiaaaH 40 haftalıyim 3 4 gündür adet gibi kanamam geliyor hastaneye gitmedm ilk gittiğimde Nişan dediler şiddetli bel ve kasık ağrısı olduğunda gel dediler ama kanamam hastaneye gitmeli miyim sancı beklemeli miyim?
Ormanmeyveli RabiaaaH Mutlaka git bacım adet kanaması çok fazla nişan denilen bir parça hafif pembemsi akıntı
EmelBG_ RabiaaaH Bildiğin kan geliyorsa tabi ki git .Doğum başlamıştır zorlanmadan gelir kanama .Suyunu felan patlatırlar doğumu başlatırlar yada sezeryana alırlar direk .
DefneErva RabiaaaH Kanama şakaya gelmez. Benim eltimde kanaması olup gitmiş, ne sancı var ne başka bir şey… Doktor kanama şeklini beğenmeyip yatış vermiş ve doğumu başlatmış.. Bebeğinizin ve sizin sağlığınız için bir sıkıntı olabilir, mutlaka gidip görünün