Ayse1608 mardin devlet hastanesinde yapicam inşallah
Eltimin gelini orda normal doğum yapmış 40 gün önce onu arayıp sorucam nasıllar diye
Ama ben 2019 da kızımı doğurdum çok memnun kaldım sadece bi dr vardi bana bebegin iri normal yapma sezeryan ol dedi kabul etmedim kontrole özele gitmiştim dr hiç normal olmaz dememişti ve ikinci doğumum olduğu için kendime güveniyordum kızım 3.800 doğdu biraz dikisim oldu o da normal bi şeydi yine secim yap deselerdi normal doğum derdim