gulnihal__ kilzar 31+0 su an da ama b 10 gundur bitmeyen kasinti ve yanma var iki ayri fitil kullandim krem kullandim bi turlu gecmedi Allah askina ne iyi gelir ne yapmam gerekiyor lutfen bilginiz varsa paylasin
Mnk16 gulnihal__ gyno lomexın fitil bana çok iyi geliyor birde şırıngayla vajinafan içeri sıkılan bi krem vermişti doktorum
Srdm gulnihal__ bana mixovul fitil daha iyi geliyoe iki tane kullanıyorum iki gün hemen kesiliyor atıyor hemen enfeksiyonu
Cns_yldz13 gulnihal__ bende aynı durumdan şikayetçiyim ne yaptıysam geçmedi, elma sirkesi ile siliyorum o kaşıntımı alıyor en azından :( akıntı devam
Cekikveannesii gulnihal__ hasanhusnueren hocayı instagramdan takip edin iyot lugol ile geçiren var enfeksiyonu ben sadece sürüyorum eczaneden iyotu bulabilirsiniz
gulnihal__ Cns_yldz13 peki dr sorudunuzmu bi zarari olmazmiymis elma sirkesinin bide bebge zarari varmi acaba bu enfensiyonum biri yazmis bebege de gecti doktuktan bi hafta sonraya kadar hastenede yatti diye
_prenses_annesi gulnihal__ Aynı şekılde Benımde öyleydı kaşıntı yanma akıntı Ve çok afedersınız. İdrar rengi. Kırmızıya dönük bişey enzafon 600mg ovul kullandım. Şukur iyiyim.
gulnihal__ _prenses_annesi akintimin gelmesi bile degitu degisik biseyler geliyor bilmiyorum canimi cok skiyor
gulnihal__ denizz45 gebeyken kullaniliyormuymus elma sirkesi gebe degilken kekik suyu ile yikiyordum cok iyi geliyordu ama kullanmak istemedim zarari olur diye
Cekikveannesii gulnihal__ aslında içilmesini de istiyor sadece enfeksiyon için değil birçok şey için faydalı iyot o yüzden sizi direkt sayfaya yönlendirdim araştırıp kullanın ben şuan sadece kaşıntım olduğunda iyotu sulandırıp sürüyorum. Ama sizin içtede bise varsa ona göre uygulamanız gerekir. İyice araştırın lütfen
Yildiz028 gulnihal__ yaa bi litre suya uc kasik sirke koyup tuvaletini yaptiktan sonra onunla temizlenince enfeksiyonu filan temizliyomus doktor onerisiymis bilmiyorum yine de arastirin oyle acilan postlarda cok okumustjm daydasini gorende olmustu yanlis bilgi vermek istemem.
ElanurMerayhan gulnihal__ enfeksiyon bitimi mantar olmuştu bende öyle bişey olabilir çünkü mantara ne yaparsan yap fayda etmiyo travazol krem kullanıyorum hala ama yine de ara ara o çıldırtan dozdaki kaşıntılar oluyo uyuyamadığımı sinirden ağladığımı bilirim