CansuAslaaann 37+4üm bugün ilk defa kola İçtim içim hiç rahat değil hiç gebelik boyunc kola içen var mı
nidayalcindag09 CansuAslaaann Canım abartmadigin takdirde bir bardak icebilirsin. Ben de 31+5 haftaligim. Bazen canım çok cekiyor ya yarım bardak ya da bir bardak içiyorum. 😊
Mysaa CansuAslaaann ara ara içtim bi sorun yasamadım canım herseyi abartmak sıkıntı oluşturabilir o nedenle için rahat olsun 😊
CansuAslaaann nidayalcindag09 bende hemen hemen 1 bardak kadar içtim ama hiç içmemiştim endişelendim çok teşekkür ederim🥰
Elly20 Normal sartlarda ne zararlıysa, hamilelikte de aynı sekilde. Bende haftada 2-3 kez içiyorum. Hiçbir sorun yok
Elaeyl Colanin bebeğe değil size zarari var normalde de sakıncalı olan şeyler yani, abartmadiginiz sürece birsey olmaz hiç takmayın
Irem88- CansuAslaaann 7 aylık hamileyim 2 defa filan içtim bişey olmaz merak etme şişe şişe içmedikten sonra