Hanımlar merhaba . 32 haftalık hamileyim ve iki gündür kalçama sancı giriyor , karnımın göbek kısmı yırtılacakmış gibi oluyor 😞 bunun nedeni ne olabilir yardımcı olursanız sevinirim ilk gebeliğim 🌺Etrafimdakiler erkek bebek olduğu icin kalçana sancı yapması normal diyorlar sizce de öyle mi ?