Yanne zorunlu olacağım canım 32. Haftadan beri hastanelerdeyim erken dogum tehditinden hastanede yatmıştım. Çok fazla işlem yapıldı o haftadan bu yana doktor bebeğimin normal doğum stresini kaldıramayacağını söyledi cünkü şuanda bile 2 günde bir nst ye giriyorum bizi cok korkuttuğu noktalar oluyor. Sabırla salıyı bekliyoruz