Arkadaşlar merhaba yaklaşık 4 aydır bebek istiyoruz bu ay 1 temmuzda adet oldum 7 sinde bitti ve bugün sanki Pembemsi kanamam geldi şimdilik iki kez peçeteye geldi yani normalde ara kanamam hiç olmaz gayet düzenli adet oluyorum yerleşme kanaması olabilir mi diye aklıma geldi ama adetimde henüz 8 gün sonrası için de erken değil mi sanki fikirlerinize ihtiyacım var bebek istediğimiz için de zaten 4 aydır sürekli kedimi dinliyorum oyüzden her farklı durumu merak ediyorum aynı şekilde olan var mı ya düşünceleriniz ne yönde şimdiden herkese teşekkür ederim 🌸