Cunponannesi88 çok korkarak girmiştim herşeyi hisseden ve ağrı duyan yazılar okumuştum burada o yüzden panik oldum ilk başta ama anestezi uzmanları hemşireler sizi çok rahatlatıyorlar ben dua ettim sürekli ameliyat esnasında hiç bi şekilde acı hissetmedim paniğim de dua ettikçe geçti sonra bebeği görünce kendinizle hiç ilgilenmiyorsunuz gerçekten öyle sadece omu izledim o esnada benim dikişlerim oluyordu sanırım onu izlerken hemen zaman geçmiş gitmiş