BurinTasKaradag merhaba çok geçmiş olsun evet çok şükür bir sonraki kontrolde omfolosel kapanmıştı hatta dr um çok ileri derecede olduğunu ama beni telaşlandırmamak için söylemediğini belirtti.internetten araştırma yapmayın ben araştırıp araştırıp içimi karartmıştım.bol bol dua edin güzel haberler alın inşallah