hulya_6363 Senem_11 ben çok zayıfım bence o yüzden birazda bebek büyümeye başlayınca baskı çok oldu.sizinde irileşme durumunuz varsa muhtemelen ondandir
Senem_11 hulya_6363 bende zayıfım aslında 46 kilo ile hamıle kaldım sadece daha 1 bucuk kilo falan aldım
Senem_11 hulya_6363 sanki yara var orda sızlıyor ya demi resmen 😊birde ben oturunca daha kotu oluyorum ayakta daha rahatım
Papatya1997 Senem_11 😂😂😂detaylıda aramızda bır gün var aynen paylaşımını kaldırmada haberleşelim buradan 😂😂
Betull-11 Benim de 27 sinde detaylı var çok heyecanlıyım ikiz kızlarım var ❤️ Kaburga ağrısı bende de çok oluyor oturamıyorum batıyor resmen 22. Haftadayım
Senem_11 Betull-11 benim de 28 inde ya bende cok heycanlıyım dua edelim saglık olsun bebeklerimız 🤲benim de kaburga agrım cok fazla ayakta daha rahatım
Senem_11 Lylaars ınsallah tek dilediğim saglıklı olsun da dayanılıyor Bı sekılde ağrılara sağlıkla alayım ınsallah kucagıma cocugumu 🤲senin cinsiyet ne kız mı erkek mi? Birde catlaklar ne zaman basladı sende?
oyoyley Senem_11 O dönemlerde ben de yaşadım Şu an 38 + 6 günlük hamileyim Ne oturabildim ne kalkabildim yürüyünce de battı ama şu an öyle bir durum hissetmiyorum zamanla geçecek sabredin inşallah
Senem_11 oyoyley ınsallah tesekkur ederim cevap ıcın hayırlısı ile sag ahalım alalım da kucagımıza 🤲❤️