Selinayyy Neler yapıyorsunuz kızlar cinsiyetleriniz neler alışverişe başladınız mı özellikle şunu almalısın dediğiniz bisey var mı malum havalar soğuk olucak sağlıcakla kucağımıza alalim bebislerimizi Biz bir prensesiz 20. Haftamiza girdik çok şükür isim konusunda daha karar veremedik haftaya kontrolumuz var ve ayrıntılı ultrason içinde randevu alacağız bizde böyle kızlar sizde durumlar ne
Srdm Selinayyy 21+5 im ben canım. Ateş ölcer, biberon, emzik, park besik ve iç yatağı, bebek arabası, ufak tefek birkaç kıyafet aldım sadece simdilik
mucizem721 Selinayyy Bizde 17+6 yiz. Bulunduğumuz bölge turistik burda İngiliz pazarları oluyor temiz eşyalar getiriyorlar ordan sadece ev tipi anakucagi almmistim 50 tl ye arkadaşım da uyku arkadaşı aldı daha öncesinde bir kaybim.olrugu için doğuma yakın alışveriş yapmayı düşünüyorum 🥰
yaasemin Selinayyy bizde 20 haftanın içindeyiz beyaz atlı prensiz🤩😄 henüz başlamadım 6 veya 7 ayda yapmayı düşünüyorum kısmetse evet tam kışa denk geliyoruz kışlık hep olucak detayliya da haftaya çarşamba gidicez bakalım neler olucak heyecanliyim siz bebeği hissetiniz mı?
Cehey Selinayyy 20+3 uz ama daha henuz bir şey almadım fakat yastık kapı süsü isimli emzik zincirlerini araştırıyorum isim netlesince 30. Haftada almaya başlayacağım galiba Kasım Aralık anneleri hep kız ben gibi 😊
maisiyah_345 Ben de 20. Haftanın içindeyim kızıma kitapları haricinde hiçbirşey almadım daha önce bir kaybım vardı ona çok alışveriş yapmıştım o yüzden aynı şeyleri yaşamamak için alışverişimi 30 lu haftalara bırakmayı düşünüyorum siz neler aldınız
Selinayyy maisiyah_345 Benimde daha önce bir kaybım var canım onda da bisey almamıştım bundada henüz hiç birsey almadım biraz daha bekliyorum ama insan bian önce onu alayım bunu alayım diyorum hevesleniyorum sonrada biraz daha bekliyim diyorum bakalim
Zeynep_yaman Srdm bende 21+3 premsesimiz olucak 3 zıbın haricinde hiç bişey almadım daha 30 lu haftalarda almayı düşünüyorum 😊
Selinayyy Zeynep_yaman Evet canim bende öyle düşünüyorum ama çoğu kişi sona bırakma ağırlaştıkca yapamazsin diyorlar ama bakalim
Selinayyy mucizem721 Aa ne güzel çok uyguna almışsınız evet yakın almak daha iyi canım hayırlısıyla inşallah
Zeliha_1 21 haftalığız cinsiyeti erkek bende bi kaç zıbın takım haricinde bisey almadım yavaş yavaş başlarız inşallah🥰
Selinayyy yaasemin daha önce 2 kez fln hissettim son iki gundur de daha çok hissediyorum yani yanilmiyorsam
Selinayyy Cehey Evet canim bende araştırıyorum isime karar verince bende yaptiricam inşallah bakalım erkek de duydum ama çok değil kız daha çok sanırım
maisiyah_345 Selinayyy Ne hissediyorsan aynısını bende yaşıyorum ama geçen hafta bir kıyafeti çok beğendim alayım dedim eşim al dedi yok dedim kendime sözüm var almıycam beklicem satılırsa satılsın. Çünkü ilk çocuğum erkekti çok kıyafet aldım annemin ardiyesinde bekliyorlar şimdi kızım olucak inşallah ona sil baştan kıyafet almam gerekiyor sabırlı olmak istiyorum. Yoksa önceki gebeliğimde bebek arabamızı beşiğimizi çoğu şeyimizi almıştık
durumom2022 22 haftalığız bizde kızımız olacak inşallah pazartesi detaylı ultrason var. Ben bebek arabası aldım. Uzun kollu zıbınlardan aldım annem ve kardeşim heveslendiği için seneye yazar giyer diye bi kaç elbise aldı kışlık hiç birşey yok zaten mağazalarda son ay kıyafetler artık 😊
Selinayyy durumom2022 Ay evet ya yazlık daha çok var banada büyük yazlık al iyi olur yazın giydirirsin diyolar kışlık hiç birsey görmedim henüz almaya baslayinca buluruz inşallah
Selinayyy maisiyah_345 Aa cinsiyeti bile belliydi yani seni üzmek istemem tekrar hatırlatmak istemem ama neden kaybettin kaçıncı haftadaydi
Sltnmstf 19+6 yiz bizde ama bu ara enfeksiyon var pek iyi geçmiyor doğrusu dua edin kızlar bebeğim etkilenmeden atlatayim enfeksiyonu 👍🤲
Tugceonur Selinayyy cinsiyetimiž.henuz belli degil ama ablasina aldigimiz kiyafetleri var hep ortak renkler almistim ikinci olursa diye iyikide oyle yâpmisim sadace tek zorlandigim konu tândem,emzirme yapiyorum o yüzden halsiz kalabiliyorum onun dışında hareketlerimiz daha netlesti detaylı ultrasonumuz kaldi sadace bakalim haftaya gideceğim umarim hersey yolundadir dige4 bebeğim kucuk olduğu icin çok fazla kontrole.gidemedim en son ikili tarama yaptirdim onunla kaldi
Selinayyy Tugceonur Sağlıcakla gelsin inşallah bende sadece ikili yaptırdım üçlüyü yaptırmadım haftaya kontrolüm var detaylıca giricem.baklaim hepimizin yavruları sağlıcakla gelsin dünyamıza