Busra032 Pompayla şahsım 5-6 damla anca geldi bebeğim 22 günlük daha varmı öneriniz mamaya basliyimmi
bebekece Busra032 bestlak damla kullanan anneler vardı çok iyi süt yapıyor diyolardi ki benim arkadasımda aynı şekilde bana önerdi ondada baya süt yapmış onu deneyin isterseniz
Deletedmom_30 Busra032 mamaya kafana göre baslama. Ve asla sagdiğın sute göre hareket etme sagdiğın sütle bebegin çektiği süt çok farkli. Boool su, kayısı hoşafı, ten tene temas ve bol.bol emzirerek sütünü arttirabilirsin🙏
CansuDRY Busra032 Bir iki damla geldi deyip bırakmayın. Her iki göğsü on beşer dakika kesintisiz sağın ve bunu 2 saatte bir yapın. Mutlaka artacak. Tecrübe ettim defalarca.
Eslem_1 22 gündür nasıl geliyordu süt Birden mi azaldı? Ben başından beri hem mama hem anne sütü olarak gidiyorum doktorunuza da danışın belki süt arttıcı damla yazabilir ben onun haricinde humana çay rezene çayı kayısı hoşafı bol su vs tüketiyorum sütüm iyi geliyor
Busra032 Eslem_1 bende anneler için rezene Melisa falan karışık çay var onu iciyorum düzenli yiyorum normalde sütüm çok olurdu akardı hatta şuan dediğim gibi az geliyor geceleri kesildiğide oldu
Sena646 Eslem_1 sütün iyi geliyorsa mama neden veriyorsun ki kuzum bende humana emziren anne çayı, kimyonlu rezene falan içiyorum birisini emerken diğerinden akıyor maşallah senin sütünden besleniyorsa mama verme bence doktorun önerisi değilse eğer 😊
Eslem_1 bebekece bana da geçen gün birisi galak vs dedi aslında bestlak demek istedi Herhalde 😀 çünkü bestlak süt arttırıcı damla dışında bi marka duymadım
Kaderyunus Eslem_1 yok arkadaşınız galaktago demek istemiş ben bizzat kendim denedim ve memnun kaldım çok güzel arttı sütüm :)
Eslem_1 Sena646 çünkü memeden almıyor sağıyorum hep bazen takviye olarak mama da veriyorum yenidoğan olunca sarılık olur yoğun bakıma girer diye de korktum çünkü ısrarla anne sütü verip mama vermeyenlerin bazıları hep sarılıktan yoğun bakıma geliyorlardı ben de mama vermeseydim belki sarılık olur diye korkmuştum ama olmadı çok şükür o riskli dönemleri atlattığımız için şimdi anne sütüne daha da yoğunlaşacağım meme başlığı takıyorum onunla alıştı artık yavaş yavaş
Tugceonur Busra032 sertlik varsa ele gelen kitle gibi anlayabilirsiniz sicak havlu ile dairesel masajlar yapin
Sena646 Eslem_1 anladım kuzum aslında emzirdikçe iyice çıkıyor ucu da önce almak önemli tabi meme başlığı kurtarıcı olmuştur 😊
Gulcanozzz Busra032 göğsünüz sert mi dolu mu yani dolu olduğu halde 5-6 damla geliyorsa tıkanmıştır ama genel olarak 5-6 damlaysa az 22 günlük bebeğe yetmez yani bebeğin kilo alma durumu falan nasıl
Melisa0002 Razyana çayı tüket, birde beyaz tut kurusu, hem çayı hemde atıştırmalık gibi. Sıcak suda göğüslerine masaj uygula. InşAllah gelir sütün❤️
Eslem_1 bebekece bende alayım bari kaç damla kullanılıyor günde aç tok farkediyor mu? Doktorumda hiç bahsetmedi ama reçetesiz alınıyor herhalde
bebekece Eslem_1 hiç bilmiyorum trendyoldan yorumlara bakın istersenix kullananların. ki bence üstündede yazıyordur zaten. Ben henüz doğurmadığım için tecrübe edinmedim bilgi veremiyorum😊