Bir arkadaşım ikiz gebe çift yumurta ikizi özel hastanede takipli doktoruna normal istiyorum doğumu demiş doktoru da evet yapabilirsin normal demiş. Sırf bu yüzden özele gidiyor devlette ikiz doğumu direkt sezaryen yapıyorlarmış çünkü. Bana bu doktor da sezaryen yapacak ama son ana kadar kızı oyalayacak gibi geldi ikizde normal doğum riskli değil midir ?