aysenur1752 ben de hamileliğim ilk aylarında çok çektim kalça ağrısından. Yürüyemiyordum bazen. 4.ayımdan sonra doktor magnezyum verdi rahatladım. Zaten kalça ağrısı genelde kalsiyum ve magnezyum eksikliğinden kaynaklanıyor. Doktorunuza söylerseniz yazacaktır size de