Kizlar eşim acibadem tamamlayıcı sağlık sigortası yaptırdı. Evime yakın diye Ankara Batıkent Medical Park a geliyorum. Acibademle sigorta anlaşması normal doğum 16 bin TL dedi sadece doğum eylemi yani benim sigorta teminatı 13 bin bunlardan kontroller tahliller düşünce kalan parayi 16 bine tamamlayıp ödeme yapmamız gerekiyormus. Yani atıyorum her şey düşünce teminatim 8 bin kalsa 8 binde cebimden vermem lazım. Ki sonrasında kendi kontrollerime bile gelemicem.. sinir krizi geçiriyorum şuan nst de. Yani niye yaptırdık ki o zaman biz bu sigortayı. Böyle olay yaşayan var mı?