_ozlmm Misssitare yaaa ben çok merak ediyorum nasıl olduğunu ama hiç hissetmedim kaç haftalık iken hissediliyor 26. Haftadayım
Fatma0090 Misssitare 23 haftalıgım henüz hissetmedim 😑 hıckırması iyi bişey kuzum üzülme mide gelişiyor ☺️
Misssitare _ozlmm 27 ya da 28. Haftada hissetmeye başladım sanırım. Birkaç dk art arda pıt pıt vuruyor🥰
Fatma0090 Misssitare inşallah bende görürüm o günleri su azlığumız var 19haftadan belli artış olmuyor hiç 😑
Motherandbaby Misssitare aslında iyi olduğunu gösteriyor. Doğumdan sonraki solunuma hazırlanıyor annesi🌸
hunilimom Misssitare olmuşum 35 haftalık 2. Gebeliğim ya benim kızlar hiç hickirmadi yada ben cidden anlamıyorum
annenur Misssitare ben de çok üzülüyorum çünkü ben hiç sevmem hickirmayi o da içeride sinirleniyor dur diye düşünüyorum hickirdikca harekette ediyor anne olarak içim acıyor 😔