saLeylaDnmez kasıkdan vuran bir agrı gibi mi oluyor aynı haftayız bendede vardı ara da geliyor en çokda sol kalcam felaket agrıyor uzanınca kalkamıyorum uyuyunca uyanamıyorum ayaga kalkıncada sanki sakat gibi oluyorum bacağımı kullanamıyorum üzerine basamıyorum bir süre sonra geçiyor ama bunları neden yaşıyoruz doktora sorduğumda bana dogumu beklemen gerek dedi radyasyona giremezsin dedi mecbur cekcem ağrıyı doğumdan sonra devam ederse doktora gitcez artık rabbim herkese şifa versin 😊😊