Konyada yaşayanlar bebek için alışverişi nerden yaptınız acaba
Merom araştırmalarım sonucı bedesten ve e bebek dışında aşırı pahalı
Merom ben birazını bedestende Elif bebeden yaptım birazını nüvede ıngaaa bebeden
Omay0707 e bebek de baya pahalı ya
E bebek lcw madrenino ve fatih bebeğe bakabilirsin canım
Hunilininbirii tesekkurler