Ozge Esmeeer4221 bunu ben de sordum bir sürü de post okudum. Dün doktor sorunca sizce hangisi uygunsa öyle yapalım dedim. 😂 spinal olacağım. 🌸
Esmeeer4221 Ozge allah hhayırlı doğum nasıp etsın sezeryandan sonra tecrubenızı yazar mısınız bnde dusunuyorum da 😍🙏
canneey6766 Ozge ya bısey dıyecem eşim Kıbrısta asker ve dogum yapacağım tarıhı tam bılmıyorum suan 32 haftalık hamileyım Kac hafta kalmıs oluyor
Ozge canneey6766 normalde hamilelik 40 hafta üzerinden hesaplanır. Ama 37den sonraki doğumlar normal olarak kabul edilir, 37den öncekiler de prematüre olarak kabul edilmektedir. 🌸
canneey6766 Ozge anladım canım ona gore eşimde izne gelecek bakalım ne olacak cok streslı bı donem ıcerısındeym😔😥