oykumm_1233 kızlar 17+3 olduk Bebekte çok şükür sıkıntı yok hareketlerinide hıssediyorum artık gün içinde pıt pıt seklınde vuruyor. sorum şu; Bebek kasıklarımda hala karnımda artık belirginleşmeye başladı , ne zaman yukarı çıkar sizinde böylemi
Minik_prenses oykumm_1233 yani hemen hemen ben yeni yeni yukarda hissediyorum hatta öyle yukarı çıktı ki göğüsümün altında oynuyor😂
motherofcats 20.haftada tam göbek deliği hizasına geliyor rahim. şuan zaten aşağıda hissedersiniz anca yukarı çıkmadı.