Allah oo hastaneye kimseyi düşürmesin. Cumartesi günü hiç bir yerde doktor bulamadığım için acil gittim. Sıfır ilgi, pislik içinde. Çocugunu düşürüyorsun ister burada bekle ister evinde dediler. Ayakta beklettiler kanamamın olmasına rağmen. Hemen umuttepeye gittim kızım sapasağlam çıktı. Birdaha düşünün derim