Zeynep00_ korkma sakın bebek çok etkileniyor. Ayrıca katlanılmayacak ağrılar değil en azından bilinçli olarak giriceksin sezeryana. Bak ben 4 saat boyunca ters olan bebek için normal doğum sancısı çektim. Acil alındım o yuzden morelini yüksek tut sezeryan esnasında asla acı ağrı hissetmiyorsun burda her yazılana kulak asma ben okuyup çok psikolojimi bozmuştum