Ilahem Mrba hanimlar.reglime 5 gun kala test yapdim pozitiv.bu sabah kalkdigimda boyle sari kahve rengi bi lekelenmem vardi.bende regl oluyorum sandim ama hala koyulawmadi mede cogalmadi acaba ne ola bilir.yerlewme kanamasi ola bilirmi acaba.siz yerlewme kanamsi yawadinizmi?kac gun surdu?
Elifgoktug1 Ilahem yinede kontrol ettirmekte fayda var bende öyle sandım zamanla kanama kırmızıya döndü parça gelmeye başladı az daha düşük yapıyordum tedbirli olmakta fayda var
Bsraynglozkn Canım yerleşme kanaması olabilir , akıntın koyu renge dönmedikçe yani kan gelmedikçe sıkıntı yok diye biliyorum . Fakat çok uzun sürerse bu lekelenme bi doktora gözükmende fayda var . Bu arada kan testi vermişmiydin
Ilahem Bsraynglozkn hayir canim evde gebelik testi yapdim.pozitivi gordum doktorumu aradim evet hamilesin dedi.bawqada bi wey demedi
Bsraynglozkn Ilahem anladım canım ben evde öğrendim sonra kan verdim kandan takip ettim hatta bugün tekrar kan vericem o yüzden sordum bi kan testi versen için rahat eder en azından