Ozgeelaa Merhaba. Bugün gaz problemim için doktora gittim uygulamalara göre 5+4 ama doktor vajinal baktı 6 haftalığa uyumlu kesen dedi eşi var ama kendisini görmem lazımdı dedi embriyoyu. 1 haftaya tekrar gel dedi. Böyle durumlar olabiliyor mu ? Moralim yerlerde
Aysnr11 Ozgeelaa Benim de aynı şekilde kese oluştu ama bebek hâla yok normalde 7+2 olmam gerekirken 5+2 ölçtü keseyi 2 haftadır elim boş dönüyorum 🥺 inşallah haftaya duyarım 🤲🏻
Hande3535 Ozgeelaa bende kontrole 5+4te gittim keseyi gördük ama bebek için en az 2 hafta geçsin öyle gel dedi. Acele etmeyin bence. Benim içinde zaman zor geçiyor ama birde geç döllenme ihtimali var ki zamana bırakmakta fayda var sanırım. Bebeği ve kalp atışını çoğu kişi 7-8. Haftalarda görüyor ve duyuyor.
Byz2019 Ozgeelaa bende ilk yolk kesesini görmüştüm bebek yoktu doktorum yolk varsa sıkıntı yok bebekte yakında oluşur demişti bir hafta sonra görmüştük bebeği.yolk kesesinin görülmesi gebeliğin boş gebelik olmadığına işaretmiş yani bebek oluşacaktır canınızı sıkmayın
2bebisliii Evet olabilir canm sakin moralini bozma bende ilk gittiğimde doktor görmemişti 1 hafta sonra gittiğimde kesenin içi doluydu
Deletedmom727272 Ozgeelaa yolk geldiyse kendisi de yoldadır gelir annesi biraz sabır ve derin nefes😊😊
Ozgeelaa Deletedmom727272 inşallah doktor onunla alakası yok diyor saglıksızsa vs gelismemistir falan diyor insallah oyledır
zelissbz 5+3 te keseyi gördü 2 hafta sonra gel dedi dün kontrolüm vardı kese bozuk dedi pazartesiye kadar beklememi söyledi aşırı canım sıkıldı çok gerginim bende
Yildiz028 zelissbz bir haftadir bende lekelenme ve kanama ile bekliyorum. Bayramdan hic hisey anlamdim cok stresli bi durum inslalah. Bebeginizi saglikla kucagijiza alirsiniz. 6 gundur sikinti icerisinde bekliyorum. Bende onceki aksam gittim acile bu seferde bebek yok dedi bana var olan bebek yok oldu. Pazartesiye kadar dusuk olmazsa bekliyorum pazartesi muayne olcam. Allah yardimcin olsun. Hic skilma birde dua et bol bol. İnsallah iyi olur bazi doktorlar yaniliyor bekleyin sabirla
zelissbz Yildiz028 aynen öyle yapıyorum bekleyip dua etmekten başka bişey yapamıyorum zaten bol bol dinleniyorum bende pazartesi kontrole gidicem durum netleşecek inşallah hepimiz hayırlı haberle döneriz doktordan dualarım sizinle rabbim hayırlısını nasip etsin
MerveEmre1508 Ozgeelaa yolk varsa bebekte vardır endişe etme daha küçük ondan görünmüyor haftaya görürsün strese sokma kendini canım
Ozgeelaa MerveEmre1508 doktor da diyor görmemiz lazımdı alttan sonradan görülen yüzde 10 luk kısımda olabilirsiniz. Tam moral bozma makinası
MerveEmre1508 Ozgeelaa daha ufak bence ben 5+3 de gittiğimde doktor göremedi 2 hafta sonra gel dedi 7 +3 de hem bebeği hem kalp atışını gördüm içini ferah tut bol bol dua et umarım güzel haberlerini alırız
Emily37 Ozgeelaa banada aynısını söylemişti bi doktor hatta yatın gel kürtaj ol bile dedi.Sonrasında kendi doktoruma gittim 7 haftalıktı bebek vardı bir sonraki hafta kalp atışlarını duyduk şuan 22. Haftamdayım çok şükür.Doktorum geç döllenme olabiliyor dedi genelde anormal bi durumda 10.haftaya kadar bekleyip öyle kürtaj yapıyorlarmış