Yagizoglum ben baby me almıştım e bebekten pahalıya alıştırmayayım ddm baaka birgn e bebekte bırcok bayanla sohbet ettim hepai ilk 3 ay prima al dedi. Arkdsm sleeepy almıstı prima kullandım sleppyde gundz cok dgstrdgm ıcın gudnz kullanıyorum öyle harcıyorum dedi bnde bı tane yenidoğan prima aldm herkes öyle söleyince ama bunalr bişi ifade etmiyor malesef bebek ve poposu seciyor bezını eşim 3 ay snra bim bezi kullan paralarıma yapmasın kakasını diye alay ediyor ama her marka her bebege uymuyor deneyerek göreceğiz sanırım