Ezgi0807 Merhaba sevgili anneler, şuan rahim ağzı kısalığı yaşıyorum dün öğrendik 16+4 günlüğüm hastaneye yatış verdiler bir kaç gün, sizde de bu kısalık oldu mu? Neler yaptınız nasıl geçti?
Betulfurkan19 Ezgi0807 merhabalar. En çok dikkat etmeniz gereken şeyler ağırlık kaldırmamak, vücudu özellikle beli yormamak, ve gün içinde bol bol yatmak ama yatarken ayaklarınızın altına yastık koymayı unutmayın 💮 inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız yavrunuzu💮
miranmomsss Ezgi0807 sağlıcakla bebeğini alırsın kucağına inşallah 🙏🏻 18 haftalıkken öğrendim kısalık var dedi bir haftadır progestan kullanıyorum vakit buldukça uzanmaya çalışıyorum haftaya randevum var umarım uzamıştır 🙏🏻🙏🏻🙏🏻Sizin ölçüm yapıldığında kaç olduğu söylendi
CananDuru Ezgi0807 kaç acaba ölçümünüz. Bu yazıları okuyunca doktora sordum sen merak etme ben bakıyorum suan 43 dedi çok iyi dedi bana 23 haftalığım
Ezgi0807 Betulfurkan19 teşekkür ederim sağolun, dinleniyorum önceden de pek ağır bişi kaldırmazdım kısalık diyince doktor şaşırdım. Tekrar teşekkür ederim.
Ezgi0807 miranmomsss çok geçmiş olsun evet dinlenmek önemliymiş bu durumda şuan unuttum kaç cm olduğunu stresten. İnşallah sizinde güzel sonuçlar gelir sağlıkla bebişinizi kucağınıza alırsınız.
Feyzarda Bende de vardı. Serklaj hiç birsey yaptırmadım. Erken doğum riski oluyor malum. 35+6 da suyum geldi geçen hafta dogum yaptim. Dinlenmek çok önemli. Ben hicbirsey yapmadim hep yattım. Dogumumun olduğu gün sabahtan akşama kadar evde çok iş yaptım. Ayakta çok durdum. Gecesine de suyum geldi. Dinlenin ve sakin üzülmeyin. Bebeğim şimdi kuvezde ciğerleri sezeryandan su vardi. 2gundur emziriyorum şükür. 9gundur hastanedeyiz. Dua ederseniz sevinirim. Rabbım sizede hayırlısıyla kucağınıza almayı sağlıkla sıhhatli vaktinde nasip etsin inşallah. Erken doğum gerçekten çok zormuş. Hele kucağına alamamak daha da zormuş.
Ezgi0807 Feyzarda Allahım size bağışlasın, zor gerçekten erken doğum ama içinizi ferah tutun her şey yoluna girer. Bizde hastanede dinleniyoruz umarım sıkıntısız atlatırız bizde.
Seyma0323 Benim bir kaç tanidiğimda oldu ilaçlarını kullan ve dinlen hiç bisey olmaz Allahın iziniyle🌺 Kısa olduğunu nereden fark edildi? Normal ultrasondanmi cnm
Ezgi0807 Seyma0323 inşallah 🙏 teşekkür ederim. Bir kaç damla kanamam olmuştu doktora gittik normal ultrasonla baktığında gördü.
Ezgi0807 CananDuru ölçümü unuttum açıkçası ama pazartesi tekrar ultrasonda bakacaklar o zaman öğrenirim. Aşırı bir kısalık olmadığını biliyorum şuan ve kanamam bir daha gelmedi umarım gelmezde. Sağ salim kucağına alırsın inşallah bebeğini :)