Gmzbiri Merhaba kızlar alışverişe çıkacağım yakın zamanda🤗 Bebek deterjanı olarak ne önerirsiniz? Bir de pişik kremi, şampuan gibi bebek bakım ürünlerinde hangi markayı tavsiye edersiniz? 🌸
Birgul Gmzbiri deterjan olarak unı baby kullanıyorum, şampuan pişik kremi olarakta sebamed de aldım mustela da ikisinden de memnun kaldım bi sorun yaşamadım pişik olunca da sudocrem kullanıyorum o çok iyi geliyor ☺️
Ogretmen_Anne_ Gmzbiri dalin granül sabun aldım yumuşatıcı almadım gayet güzel yumuşatıyor zaten yumuşatıcı kullanmayı iyi bulmuyorum. Pişik kremi şampuan olarak sebamed aldım
_mira_2022 Gmzbiri Şampuan yumuşatıcı sabun deterjan hepsi Dalin grenül olarak aldım pişik kremi: Bepanthol olarak tercih ettik😊
Denizimannesii Gmzbiri Sebamed şampuan ve bebek yağı oğlumun vücudunda döküntü yaptı. Mustela şampuan ve unibaby yağ aldım şimdi. Öneriler için şurada bekleyeyim bende
Dilaraortacc1 Gmzbiri dalanın granül sabununu aldim 35 tl hem diğer bebek deterjanlari çok pahalı gayet güzel temizledi sertleşme de yapmadı kıyafetlerde
Bbsb Sampuan sabun dalin pisik kremi bepantol deterjan dalan roxy ilk cocugumdada bunlari kullandm gene bunlari aldm bu hamileligmdede bi sorun yasamdm camasr yumusaticisi kullanmiorum bebek kiyaftlernde ve bebek yagi 1. 2 aylik olana kadr kullanmiorum
Ziynet4459 Hacı Şakir granül sabun aldım şampuan da dalin aldım pişik kremi de bepantol almayı düşünüyorum
Gizemanne Gmzbiri deterjan dalin yeni doğan granül sabun çok memnun kaldım şampuan ve losyon olarak ecowell tercih ettim
_mira_2022 Kubra-onur bebeğim daha doğmadı 2 ay var amma Bepanthol çok iyi bir pişik kremi her bebeğe uygulana bilir😊
Cinarveannesi Gmzbiri uni baby aldım çamaşır deterjanını baya öneren oldu kargoda daha bakalım nasıl birşey. Pişik kremi mustela aldım. Şampuanı da yine mustela yenidoğan şampuanı aldım.
Glshozcn Gmzbiri greenclean sıvı bebek deterjanı aldım. Pişik kremi kantaronlu krem aldım İnstagramdan yeşilincir diye bir siteden. Şampuan ilk başlarda kullanmasına gerek yok. Bu şekilde 🤗
Busra47 Glshozcn sıvı deterjan her makinada kullanılıyormu acaba kararsız kaldığım için emin olup alamadım makinayı bozarmı die
Esra_G Gmzbiri içerik araştırması yaparak aldım. Yumuşatıcı kullanmıyorum kendim de dahilgereksiz solunan kokulara ihtiyacımız yok bence :) Deterjan ve leke çıkarıcı: Green Clean Şampuan Yenidoğan köpük: Minoris Pişik kremi: Minoris Doğal vücut yağı masaj için: INCIA
Gmzbiri Esra_G incia ve Green clean benim de aklımda. Temiz içerikli olduğunu duymuştum. Listeye eklensin👍🏻
Jatice Dalin, mustela, nivea babynin içerikleri temiz olmadığı için tercih etmedim. Alerji yapıyor çoğu. Alman ürünü Weleda alıcam, içerikleri temiz ve her zaman alman malına güveniyorum asla şaşmam.
Mavisperi Jatice mustela yi bende çok araştırdım temiz içerikli diye onu tercih etmiştim siz temiz içerikli olmadığını nasıl öğrendiniz hata mı ettim set almsitim bide 🥲
Ebruli91 E bebegin deterjanini aldım sampuan dalin sudokrem aldım uygundu ama size tavsiyem roll on deodorant sisesini iyice temizleyip içine saf zeytinyagi koyup altını her temizledikten sonra onu surmeniz yeterli olacaktır pişik kremi kullanmaniza gerek kalmayacaktır
Aslisss Ebruli91 sudocrem sürekli kullanılmıyor diye biliyorum içinde çinko olduğu için 3 günden fazla art arda kullanılmıyor diye biliyorum😊
Ecoli28 Hanımlar ya duru granül kullanıyorum ben ama makinede iyi çözünmüyor ne önerirsiniz bu durum için
1cift1tekannesi Yenidpğan köpük şampuan , granül çamaşır deterjanı , yumuşatıcı ,hepsi e bebekden baby me markalı alfım ikizlerimdede kullanmıştım. Bi alerjik durum olmamıştı