12+2 mide bulantim dışında iyiyiz şükür. Açken o kadar mutluyum ki yemek yediğim an bulantılarım çoğalıyor. Bu durum beni korkutuyor 9 aya kadar ya sürerse diye … Cinsiyetimiz belli oldu erkek imm bide bebiş önden gidiyor haftasına göre sizinki nasıl gidiyor