DilarAsel Aşırı derece de bir bel ağrım var hatta adım atarken bile belimde tık tık birşeyler atıyor ve resmen sekerek yürüyorum pazartesi randevum var sizde de böyle ağrılar oluyor mu? 28+5 günlüğüz
mucizemizibekliyoruzz DilarAsel benimde sırt ve bel ağrım oluyor arada ama bebek ağır geldiğinden 31. Hafta. Dediğiniz gibi bir ağrım hiç olmadı. Doktora bi sorun isterseniz. Belden karnınıza doğru gidiyorsa sancı bile olabilir
Gkgk DilarAsel canım benimde 2 gündür baya bi var 27 haftalığım akşam yatarken zorlanıyorum baya bi geçmiş olsun
Nefesliva DilarAsel benımde belim agrıyor hele iş yaptıktan sonra yürüyemez hala gelıyorum 32+2 baştan beri agrıyor
Rumeysilam DilarAsel Bel fıtığım olduğu için sanırım son iki haftadır bende çok çekiyorum. Henüz 20. Haftadayım ama belim beni mahvetti 😞
DilarAsel mucizemizibekliyoruzz belden karnıma gelen sancım yok da dediğim gibi adım atarken belimde bile ses geliyor kırt diye soracağım yarın inşallah kötü birşey değildir
Habis07 DilarAsel canm bnmde bel ahrım cok oldu 28 de nst ye grdm sancı cıkdı bir tane sonra duzeldi ama sende belkş b nst ye greblrsin doktor yat sureklş dedi
Tosbik 14-15 haftaliktan beri agriyor bnm belim suan 30.haftadayim ve hiç geçmedi bel ağrım. Çok rahatsz edici bir ağrı 😣
DilarAsel Elcnerdgn hareket ederken çok ağrıyor adımlarımı kısıtlıyor malesef çok uzun yürüyemiyorum en fazla 3 4 dk yani 😢
Elcnerdgn DilarAsel eğer dinlenme pozisyonuna geçtiğinde yani yattığında bel ağrı belli bir süre sonra geçiyorsa korkma