Heryerde aynımı bilmiyorum burda ilk doğduğunda hemşireler bez takıp giydiriyo sonrasında hasta veya hasta yakını değiştiriyo çevremde doğum yapanların genelde sütü geldiği için mama konusunda bi fikrim yok ama biberon bulunsun süt gelmezse ilkten mama veriyolar yeterli gelmezse eczaneden alınır zaten