vesilece Ziysan ben 32 haftalığım canım dönmüş daha erken ve korktum sürekli oturarak çalıştığım içinmiş 🤦🏻♀️ Yani yer çekimi baş ağır olduğu için döndürmüş dedi doktorum
imzabirannee Ziysan bende 36+6 bugün. Henüz dönmedi tabi doktorum son ana kadar dönen de var dedi ama tecrübelerime göre bu saatten sonra donmeyedebilir dedi 🤦♀️ bende denedim biseyler ama inatci tık yok 😀
Mirac1907 Ziysan benim ilk gebelik 40tan sonra döndü şuan ikinci gebelik 38 haftada döndü youtubede egzersizler var onları yaptım dönmüştü
Eslem_1 Hala dönmesi için fırsat var 39-40 larda sancıyla bile dönenler varmış benim dönmemişti sancı vs de olmadı ne yaptıysam denediysem olmadı ..normal istiyordum ama sezaryen de rahat geçmişti benim sıkıntı yaşamadım sağlıkla gelsin🍀
Mseymam Ziysan 37 başlarında benmde makat gelişti canım 37 sonunda döndü şuanda 38 haftanın sonundayız ve baş geliş olmuş