Minezra 7. Haftamda atlattım. Bebeğe bir zararı olmadı şükür 🙏bol bol C vitamini tükettim. Meyve yedim ve eklem ağrım, ateşim oldukça da parol içtim. (Doktor günde 4 taneye kadar içebilirsin demişti) boğaz ağrım vardı hafif ona da ballı limonlu ılık su içiyordum.