Sare__ Oğlumuz 29 haftalık oldu ama biz hâlâ isim bulamadık. Eşim Alp istiyor. Alp ismi başta olmak kaydıyla yanına yakışacak başka bir isim eklemek istiyorum. Fikirlerinize ihtiyacım var 😌
12_ze Sare__ ben tek isimden yanayım iki isim hem çocuk için hemde söylemesi zor diye düşünuyorum o yüzden tek isim koydum
ikkrk91 Sare__ alp ismi tek basinada cok guzel 🥰 nedense hep kisa ve tek isim severim. Okul döneminde hep çift isim zor olur diye düşünmüşümdür 😅 sinavlarda zorlanir diye tek ben mi boyle düşünüyorum acaba🤭
Sare__ 12_ze bende tek isim düşünüyordum hep . Alp ismi çok kısa geldi Alp.. yakışan birşey bulamadım zaten
Sare__ cutiebun Alp ismi ikinci sırada olursa kullanılmaz diyor babamız 🥲 Herhalde sadece Alp diye kalacak 😁