Merhaba, ilk gebeliğimde 9. haftalarda kalbi durdu ikinci dış gebelik bu hamileliğimden önce corasprine başlattı doktor ama şimdi 7+1 olmama rağmen kan sulandırıcı iğneyi sorduğumda kullanmayacağımı söyledi hafif pıhtılaşmam olduğu için mi öyle düşündü acaba corasprine devam ediyorum ama korkuyorum ilerde yetersiz kalırsa diye sonucu benim gibi olanlar var mı doktorunuz size ne kullandırdı? Sonucumu alta ekliyorum resim olarak