Melahatakca
Bizde çoğu şeyi aldık canım 😊 23ünde odamız gelcek onları da yavaştan yerleştirdik mi ufak tefek şeyler kalcak. Kız olcak bizim minnoş sizin ki nedir 🙈 bugün bezinede karar verdim. Prima ve sleepy öneriyor çevremdeki herkes migrosda sleepyde indirim vardı 1 ve 2 num. Aldım beğenmezse eğer primaya geçeriz diye düşünüyorum stok yapmayım dedim