Serraaa ben de vajinismus hastasıydım, terapiyle 3 günde yendim kendinizi korkutmayin o kadar. Vajinismus Klinigi bana bi rapor verdi dogum seklinde karar verme özgürlügün var diye. Suan 21 haftalik oldum ve normal dogum istiyorum. Kendi kendinizi olumsuz etkilemeyin, herseyi olacagina birakin.