LaleOzlem Kizlar bu ay olmazsa MFK yontemi denemek istiyoruz amaaa esim diyor dolandirici olmasin😂🤦🏼♀️Okadar kimseye inanmiyor ki. Kendi kendine reklam yapmasin diyor. 😂 deneyen var mi?
Zuzununannesi01 LaleOzlem ben ilk çıktığında takip edenlerdenim ballı karışımı aldık uyguladık ilk denemede hamilelik oldu ama kimyasalla sonuçlandı
Semra007 LaleOzlem eşimde varikosel vardı kullandı.iki kez hamile kaldım 3 ay içinde.biri kimyasal biri şu 6 haftalık.doktorlar ameliyat demişti ama değerleri düzeldi kullandıklarıyla.herkeste aynı etkiyi vermiyomş ama
Busra3501 Bizde eş paketi kullandık eşimle kullandığım ay negatif sonuçlandı 2. ay kullanmadım kimyasal oldu şimdi tekrar kullanıyoruz bakalım hayırlısı bu arada bir 2 arkadaşım da mfk ile gebe kaldı biri pcos du
bnutrk Bizde eş paketi kullanıyoruz bu ay. Pazar günü adet olmam lazımdı ama olmadım. Geç yumurtladım bu ay ondan gecikti. İnş gebelik oluşuyordur
freedyaq bnutrk adetim düzensizdi 10 gün geç kaldı umursamadım ama göğüslerim çok ağrıyordu yürüyemiyordum ve akıntı geliyordu öylelikle test yaptım
Marsmelow Semra007 Değerleriniz ne kadar toparladı mfk ile. Biz de aynı durumdayız yeni öğrendik varikosel durumunu. Şuan proxeed plus + imprly ve keçiboynuzu demliyorum. Mfk da hangi ürünleri kullandınız. Kullanmadan önceki durumunuz neydi. Çok soru sordum şimdiden çok teşekkürler 🙏🏻
Dygsnkgl LaleOzlem ya dolandırıcı değil elbette çok matrak bi doktor aynı zamanda mfk yöntemini bende denedim sonuç 23 haftalık hamileyim zaten sayfasında detaylı napılması gerektiğini söylüyo illa ürün vs almak zorunluluk yok
Semra007 LaleOzlem kimyasal olabiliyor üzülmeyin.düşüklerin hepsi kötü ama yine kimyasal en güzeli.diğerleri çok can acıtıyor.benm 8 haftalıkken kbide kalp durması olmuştu.o yüzden kimyasal olunca sevinmiştim.tez zamanda sağlıkla nasip etsin Allah inşallah🙏🏻
Semra007 Marsmelow morfoloji %2 idi.%9 oldu.ileri hareket arttı.bide sperm sayısı 300 milyon olmuştu.ama herkeste aynı olmayabilir tabi.birde tek taraflı varikoseldi eşimin.belki o yüzdn de etki etmiş olabilir
bnutrk freedyaq benimde bugün gecikmemin 7.günü ama geç yumurtladım onu biliyorum inş tutmuştur. Dünden beri göğüslerim acıyor akıntımda var. İnş gebeliktendir diyorum. Salıya kadar olmazsam test yapcam bakalım
freedyaq bnutrk oldum mu olucam mı diye beklemeyin rahat davranın allah isteyen herkesin yanında olur ❤️ Geç döllenme olmuştu bende de