Kızlar 37. Haftamdayim bugüne kadar hep lazare gittim hamile kalinca jiletle aldım. Salı kontrole gidicem ya suni ya da sezeryana gün vericekti doktor bende ağdaya gidim diyorum ama ilk defa yaptırcam aslında lazer öncesi hep ağda yaptırdım lazerden daha az acıtıyor canımı ama şimdi hamile olunca vucut değişiyor haliyle çok korkuyorum. Acımamasi için ne yapmam lazım. Bir uyuşturucu krem var onu sürüp gitsem ağdaya gelir mi tüyler ondan da emin değilim ne yapsam