Kızlar bişey sormak istiyorum izninizle ben 18+4 haftalık ikizlerime hamileyim bilenler bilir ve göğüslerim baya büyümüş ve kaşınıyor yaa bazen sanki içinde arı dolaşıyor gibi oluyor sızlıyor yani göğüslerim bildiğiniz baya koyulaşmış zaten rengi ve baya da yeşil damar lar cıkmıs ben bu sızlamayı ve kaşınmayı anlayamadım ya sizde de mi böyle oluyor yaa lütfen bisey söyleyin:(