Kizimveoglumm Kızlar gece acılı bişeyler yemek zarar verirmi bebeğe eşim acılı şalgam içme bebeğe zarar verir diyo ama acının gebelikte zararlı olmadıgı yazıyor. Sizce nedir acaba zararlımıdır ??????
YazCilegi Kizimveoglumm Ben çok severim günde 1 bardak içiyorum. Acıkcası arastırmadım ama zannetmiyorum ☺
Hazalarslan Kizimveoglumm canım şalgama acısı açısından değil de eğer son aylardaysan özellikle içerdiği tuz açısından dikkat et tansiyon ödem yapma vs gibi sıkıntılar yaşamaman için yoksa ilk aylarda hiçbişey olmaz acının hamilelikte hiçbir zararı olmaz ☺ Sadece bağırsak sıkıntıları yaşatabilir ona da dikkat et hamilelikte kabızlık afedersiniz basur gibi sıkıntılar çokça yaşanabiliyor 🙈
baharclk Kizimveoglumm Canım şalgam çok doğal bişey. Bi zararı olmaz. Ben acılı şalgamdan hayatta vazgeçemem bağımlılık gibi devamlı içmiyorm ama 5 kez içmişimdir 5 ayda. Bende korkuyodm ama neyden yapldğı belli zararlı bişy değildir dedi eşim. Merak ettim doktoruma soraym bi ara 😊
Kizimveoglumm YazCilegi bende cok seviyorum özellikle çiğköfte ile cok güzel oluyor ama eşim kızıyor içme diyor acı oldugu için dokunabilir diyor
Emine_4680 Canım eşim, adanalı çok acı tüketiyoruz bir zararı olduğunu düşünmüyorum . Ben 37+5 günlük hamileyim halen şalgam da içiyorum . Acı da yiyorum bolca
Dytanne Kizimveoglumm canım eğer hemoroid gibi bir sıkıntın yoksa acıdan bişey olmaz. Ama tuzlu yani salamura olduğunu için miktarına dikkat etmek lazım.
Ekin Kizimveoglumm Acının bebeğe tabii ki bir zararı yok. Sizin midenize rahatsızlık vermiyorsa abartmadan yemenizde ne sakınca olabilir ki?
Nurerdgn Kizimveoglumm agzim sulandi valla 😄 bende cig kofte ve salgama cok aseriyorum ama yemedim canim çünkü cig koftenin icinde kendiniz yapmadiysaniz eger çin tuzu bulunuyomus hazir satilanlarda ve bebege cok zararliymis ben de aldirmadim hic hamile oldugumu bilmeden yedim 1 kez salgamin bi zarari olacagini sanmam aci olmasi hemoroid veya kabizlik sorununu tetikleyebilir sadece bide tuz miktarindan dolayi tansiyon sorunu yaratabilir onun disinda bebege sorun olacagini sanmam ❤❤❤
ArasAsya Kizimveoglumm Zararı yok canım ben kendi doktoruma sormuştum su gibi faydalı folic asit içeriyo içebilirsin dedi ama ben genelde acısızını tercih ediyorum ☺
Rabia88 Kizimveoglumm bı arkadaş acı yersen bebeğin gözleri bozulur demişti korkudan aci yemek istemiyorum ama eşim kızıyor istiyorsan ye ona bakarsan Antepli ler ne yapsın hep acı yiyorlar diye de örnek veriyor acı çok sevdiğim için dayanamayıp bazen yiyorum 😊
Kizimveoglumm Hepinize cok teşekkür ederim allah razı olsun 😊😊 bazı annişlerin canı çekmiş affola kusura bakmayın 😊😄 annişler bebişlerinizi sağ salim alırsınız inş kucağınıza hepimizi Rabbim tek avazda kurtarsın inş 😊