Merhaba hanımlar, doğumdan korkmayan kadın yoktur diye düşünüyorum. Rahatlatıcı yazılar okumak gerçekten insana güç veriyor. Normal doğum yapmış, güzel anılarını tecrübelerini bizimle paylaşacak annelere ihtiyacımız var😇 Gerçekten korkuları bile azaltıyor güzel yazılar, tecrübeler 💞