tezecikanne ilhaninannesi mustela aldım eczacı akrabamız var ona sordum o da kesinlikle mustela hiç düşünme bile dedi özellikle Dalin alma daha sonrasında bebekte atopik cilt yapma riski oluyor çok kurutuyor cildi dedi bizde ona güvendik ve msutela aldık
Kelebekk-0307 Ecowell tavsiye ederim hem içeriği temiz hemde baya gidiyor biraz pahalı ama indirimde alabilirsiniz
momtalks Kelebekk-0307 Merhabalar bende ecowell alacağım ama yenidoğan köpük olanı mı alsam normal şampuanı mı alsam diye kararsız kaldım :) ne kadar gidiyor bir kutu şampuan? Bir de kokusu nasıl ve siz losyonunu da aldınız mı o da güzel mi :)
ilhaninannesi Kelebekk-0307 ilk defa duydun baktım şimdi baya da alan var ama kararsızım mustelayı çoğunlukla kullanıyorlar ama çok pahalı
Kelebekk-0307 momtalks sadece normal sampuanini aldım deneme amaçlı olarak ve memnun kaldım yenidogan için epey gidiyor kızım 3 aylık hala kullanıyorum her gün duş aldırıyorum bir de indirim döneminde 72 tl filandı geçenlerde su an daha pahalı sanirim
Kelebekk-0307 ilhaninannesi mustela da içerik olarak çok temiz değilmiş maalesef o yüzden o kadar para vermek istemedim ecowell daha doğal ve temizms arastirdigima göre