Sanal_koala00 Kızlar 7+5 haftalık hamileyim canım çiğ köfte çekiyor çok yakınım da Komagene çiğköfte var sordum etsiz yapıyolar köfteyi temiz güvenilir bilindik bir marka sizce bir sıkıntı olur mu?
Minigindunyasi Sanal_koala00 biraz yiyeblrsn ben yedm çok şükür bişe olmad ama çok yeme mideme dokunuyor
Gulsurmeli Sanal_koala00 Ben çok yemiştim etsiz yerseniz sorun çıkmaz mide yanması falan yaşarsınız bir ihtimal baharattan dolayı
Deleted4445656 Sanal_koala00 bende genelde yiyorum Komageneden sadece etsiz olduğu sürece bir sıkıntı olmaz Allah’ın izniyle
Birgul Sanal_koala00 ben etsiz yiyodum sürekli aşırı canım istiyodu normalde de hiç dayanamam ciğköfteye ☺️
Ela344 Hamileyken et yense nolur ki kızlar ? Bende 6+2 yim gecen et yedim ama ben ete dokunmadım bir şey olur mu ki 😳
Sanal_koala00 Ela344 et yersen bişey olmaz canım ama çok iyi pişmiş olması lazım etin çiğ yada az pişmiş yerden bakteri kapma ihtimalin yüksek bu da bebeğini zararlı etkiler
Meliyyke Ela344 çiğköfte etli ise çiğ etten yapılmış olduğu için zararlı. Et yemenin sakıncası tabii ki yok, çiğ et yenmemeli:)
Minigim38 Yiyebilirsiniz hic bir zararı yok ben sürekli yiyorum icinde bi sürü faydali yiyecekler var😊
Meliyyke Sanal_koala00 ye kız kısır gibi düşün bir zararı yok. Etli yapan yerler bunu belirtmek zorunda ki Komagene ismi Komagene Etsiz Çiğköfte diye geçer. Ben hemen hemen hergün yiyordum hamileliğin başlarında da yedim sonra çok ödem tutunca yemedm midem de almadı zaten
1oznuur Çiğ etten yapılmadıysa sadece baharatı mideni rahatsız ediyo bende yedim ama çiğ etten yapılanı yeme onlar yasak 😊
qokceyy Peki çiğ köftenin içinde çiğ yumurta olmuyor mu kızlar bende yedim ama zaten anında çıkarmıştım yinede nefsim körelmişti yediğimi duyan herkes çiğ yumurta yuzunden uyardı beni