Stuna Senem_11 kaburga ağrısı çok oluyor tabi ama ilerleyen haftalarda oldu bebek baskı yapınca 30. Haftadan sonra
Stuna Senem_11 20de hiç yaşamadım bi doktora sormakta fayda var baskı yapacak kadar büyük değil çünkü bebek daha