HurremSultan etrafı dinleyen birisi normalde değildim ama anne olduktan sonda ister istemez etkileniyorum. Herkesin dedikleri kulaklarımda sürekli , kızıma doğum yapmadan önce düşük yaşamıştım korktuğum için hayatımdan çoğu besini çıkarttım , sağlıklı olan herşeyi günlük saati saatine yemeğe özen gösterdim. İlaçlarımı felan düzgün aldım. Bu hamileliğimde baştan beri zaten hamilelik depresyonu hibi şeyler yaşadım , yaşıyorum o yüzden başta bulantılar sonra iştahsızlık felan derken düzgün beslenmedim. Allah’ın izniyle bişey olmaz diye abur cuburdan da canım çektikçe çekinmeden yedim. Şimdi de ikisini kıyaslayıp senin yüzünden dediklerinde psikolojik olarak kötü hissediyorum , suçlu hissediyorum.