Senem_11 Kızlar 20 haftalık hamileyim kaburga da gögsun tam altında agrı oluyor aksamları dsha cok oluyor yasayan var mı aranızda
OksijenliSu Senem_11 Benimde sağ kalçanın belimle birleştiği yer ağrıyor. Son 2 haftadır. 🙄🙄🙄😳 Ne oturup kalkabiliyorum ne de uyuyabiliyorum. Şuan 23+6′yız.
3bebeli1kedili Sağ kaburgamın altında ve sırtımda aşırı aşırı ağrım oluyor 18.haftada başladı magnezyum takviyesi kullanıyorum çok dayanılmaz olduğu zaman parol içiyorum azda olsa dindiriyor çok fazla ayakta durmamaya çalışın mümkün olduğunca uzanın ben o şekilde başa çıkabiliyorum perinatologa sorduğumda bebeklerin yerleşmesi rahmin büyümesinden kaynakli olacağını söyledi korkulacak bir şey yok ama ağrıyı çeken bilir 🤭 çok geçmiş olsun
Asmin_1034 3bebeli1kedili böbrek büyümesi olabiliyor bende var umarım yoktur sizde ama çok ağrınız olursa doktorunuza söyleyin ben de perinatolog takipliyim arada soruyorum büyüme devam ediyor mu diye kontrol ediyor, şu an için sıkıntı olacak büyüklükte değil çok şükür. Geçmiş olsun size de
Senem_11 3bebeli1kedili gercekten oyle ya senin de baya erken baslamıs boyle yara var gıbı sızlıyor benim beni mahvetti dun acile gittim serum taktılar az bısey gectı geri basladı oxwllıkle aksamları baslıyor agrı 😊
Senem_11 Asmin_1034 perinatolog ıcın randevu de yok suanda 28 inde kontolum var detaylı ultrason ıcın ozaman sorcam tekrardan
3bebeli1kedili Asmin_1034 perinatolog düzenli olarak zaten böbrek kontrolü yapıyor bir sıkıntı görmedi henüz inşallah olmaz diye düşünüyorum ama zaman ne gösterir hiç bilmiyorum 🤗
3bebeli1kedili Senem_11 üçüz gebeliğim var bütün belirtileri ağrıları erken yaşıyorum sanırım ☺️ iki defa parol serum takıldı başka bir müdahale yapamayız dediler geçici süreli rahatlama sağladı ama halen ağrılara acılara devam napalım başa gelen çekilir 🤭
bayanelaa 28 haftalığız ve her doktora gittiğimde söylememe rağmen normal diyor 🤷♀️ Sadece parol,kalsiyum,magnezyum kullanıyorum ama bana misin demiyor cok zorlanıyorum artık Rabbim yardımcımız olsun 🤲
Asmin_1034 Senem_11 acile de gitmişsin orda da bakabilirlerdi ultrasonda benim karaciğer enzim yüksekliği nedeniyle safra, karaciğer ve böbrek kontrolü yapıldı dahiliye gastroenteroloji ye yönlendirdi orda ultrason istediler o şekilde öğrendim. Sonra da kontrollerimde kendi hocama sordum. İsterseniz dahiliye ya da gastroenteroloji ye gidipte ultrason çektirebilirsiniz her şeye bakılmış olur. Zararlı bişey değil normal gebelik muayenesindeki gibi ultrasonla bakılıyor
Senem_11 Asmin_1034 dahiliye randevu aldım zaten agrım yuzunden ama korkuyordum rontgen cekerseler diye dum acilde kan aldı normal acil sorun yok dedi kadın dogumdakı doktor da ultrason ile baktı bebegın ayakları mide tarafında dedi