Mamimamimami ben 13 yıldır diyabetliyim. İçeriğinde şeker olmayan birşey yok tabi ki. Ama dengeliyor soda, limonlu su,ayran,Türk kahvesi 😊 benim dengeliyor tabi ki herkes yapmak zorunda değil diyabet hemşirem bana bu şekilde yönlendirmişti uyguluyorum. Limonun şeker oranını herhangi bir meyveyle eş değer olduğunu biliyorum.