citipitianne_91 Pazartesi planlı sezeryanım vardı dün test yaptırdım bugün pozitif olduğumu öğrendim:( Cuma gününe ertelendi.Umarım kızım aceleci davranmaz dua edin lütfen
2kizannesi_07 citipitianne_91 benimde Çarşamba günü vardı salı test yaptırdım pozitif çıkınca ertelendi 10 gün sonra yapabilirim diyor size de öyle bişey söylendi mi
Ozel070419 citipitianne_91 çok geçmiş olsun 😞😭 38 haftalığım bende normal doğum olacak inşallah ama az önce öğrendim ki covid sonucu pozitifim 😭😭 zaten gebeliğin ilk haftalarında çok ağır geçirmiştim covidi tekrar olmak nasıl bir şanssızlık korkuyorum 😭😭😭
citipitianne_91 2kizannesi_07 benim cuma günü 8. günüm oluyor.O güne sezeryan randevumu aldırdı bana doktorum
2kizannesi_07 citipitianne_91 sizin kaçıncı hafta olcak sezeryan günü benim 39+5 olcak normal doğum olur diye de korkuyorum ilki sezeryan olduğu için 😥
citipitianne_91 2kizannesi_07 ben şuan 38 im Tam 39 da olacak sezeryanım.benim de tek duam sancımın olmaması bakalım Allah’ım hepimizin yardımcısı olsun
citipitianne_91 Ozel070419 size de çok geçmiş olsun.Benim de bu ikinci ilkini üç aylıktım geçirdim.Onda çok şiddetli öksürüğün vardı.Şimdiki biraz daha hafif geçiyor inş artmaz ve kızım gününü bekler umarım :(
citipitianne_91 Ezgi2727 teşekkür ederim 🙏herhangi bir ilaç kullanmıyorum şuanda.sizede çok geçmiş olsun
Ozel070419 Ezgi2727 Allah razı olsun canım hepimize şifa versin inşallah Parol dışında birşey kullanma dedi doktorum birde oksapar kan sulandırıcı iğne yazdı hergün birtane vuruyorum kendime
ruveyda3849 Ben de covid olduğumdan şüphe ediyorum. Gerçi benim sezaryen günüm 10 gün sonra ama yine de test versem mi.
citipitianne_91 ruveyda3849 bence verin ne olur ne olmaz.ben tamamen tesadüfi öğrendim.hiç bi şikayetim yoktu doğum öncesi tedbir amaçlı yaptırdım