43 günlük bebeğim var kolik+gazlı bir bebek doğduktan 15 gün sonra (bağırsakta yararlı zararlı bakteriler 15 günde oluşuyormuş o yüzden) bir ağlamaya başladı hiç susmadı. Ne uyku uyuyor ne ağlaması duruyor ve öyle böyle ağlamıyor eti kesilmiş gibi ağlıyor.Sadece ayakta sallanırken o da 1 saniye bile durmayacaksın ve memede susuyor. Bu arada ayakta sallamaya alıştırdın ondan olmuştur diyenler olacaktır ona da alıştırmadım 3 gündür sallanıyor ayakta artık ağlamaktan sesi kısıldı ve göbek fıtığı olduğu için bunu yaptık. Yatakta salladım onda da sallanınca da durmuyordu sadece memede uyuyordu yerine koyarsam yine yıkıyordu ortalığı. Gazı olmasa da ağlıyor kolik bu demek zaten. Şimdi göbek fıtığından önce bu kadar çok ağlayınca eşim ve diğer bir kaç insan bana bırak ağlayınca alma kucağına alışmış falan dedi eşim uyku eğitimi verelim diye çok ısrar etti ama uyku eğitimi 3 aydan önce olmadığı için kabul etmedim. Böyle olduğu halde bebeğim ağlamaktan göbek fıtığı oldu o kadar üzülüyorum ki bebeğinizi ağlatmayın benim ki gibi sürekli ağlıyorsa ama nefesi kesilecek gibi ağlıyorsa başka bir sağlık sıkıntısı da yoksa göbeğini sıkmadan incecik bir tülbentle bağlayın ben de bunu diyenlere çok kızmıştım ama fıtık olmasını engelleyebilir tedavi etmez ama engel olabilir.